D.U.K

D.U.K- Dažniausiai užduodami klausimai

Klausimas: Ar prekes pristatote visoje Lietuvos teritorijoje ?
Atsakymas: Taip, prekes siunčiame į betkurį Lietuvos tašką. Plačiau čia

Klausimas: Kiek kainuoja prekių pristatymas ?
Atsakymas: Prekių pristatymo kaina priklauso nuo prekių svorio.  Tikslias pristatymo kainas rasite čia . Arba įdėkite pasirinktą prekę į pirkinių krepšelį ir paspauskite ant jo. Atsidarius krepšelio langui pažymėkite "Įvertinti pristatymo mokestį" pasirinkite savo apskritį ir spauskite mygtuką " Gauti kainas" Sistema akimirksniu pateiks tikslią pristatymo kainą.

Klausimas: Per kiek laiko pristatote prekes ?
Atsakymas: Paprastai prekes pristatome per 2-4 darbo dienas po mokėjimo gavimo. Kai kurioms prekėms pristatymo laikas gali skirtis. Tikslus pristatymo laikas yra nurodytas prie kiekvienos prekės aprašymo.

Klausimas: Ar visas prekes turite sandėlyje ?
Atsakymas: Daugelį prekių turime savo sandėlyje. Nesant reikiamos prekės ar pakankamo prekių kiekio sandėlyje, turime galimybę pageidaujams prekes siųsti tiesiai iš tiekėjų sandėlių, tai gali šiek tiek prailginti užsakymo pristatymo laiką, todėl jei pirkėjui svarbus kuo skubesnis užsakymo pristatymas, patartina prieš perkant susisiekti su el. parduotuvės administracija telefonu ar el. paštu ir pasitikslinti pristatymo laiką.

Klausimas: Ar už prekes galima atsiskaityti grynais ?
Atsakymas: Taip, galite atsiskaityti grynais, kurjeriui pristačius prekes, jeigu užsakymo suma neviršija 500 EUR, viršijus šią sumą atsiskaityti galima tik išankstiniu bankiniu pavedimu.

Klausimas: Ar Jūsų prekių kainos yra su PVM ?
Atsakymas: Taip, visų prekių kainos mūsų parduotuvėje nurodytos su PVM.

Klausimas: Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?
Atsakymas: Taip.

Klausimas: Kaip gauti PVM sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
Atsakymas: PVM sąskaitą-faktūrą atsiųsime Jums Jūsų užsakyme nurodytu el. pašto adresu iškart, kai Jūsų užsakymas bus įvykdytas. Elektroninė sąskaita-faktūra tuo pačiu yra ir garantinis prekės talonas.

Klausimas: Ką daryti, jei prekės aprašymas skiriasi nuo kitų tinklapių pateiktos informacijos apie tą patį produktą ?
Atsakymas: Rašykite mums el. laišką adresu info@topirankai.lt ir mes patikslinsime informaciją per 1 darbo dieną.

Klausimas: Ar Jūsų prekės turi garantiją?
Atsakymas: Visos Topirankiai.lt parduodamos prekės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant įprastoje parduotuvėje. Garantijos laikotarpis yra nurodomas prie kiekvienos prekės aprašymo.

Klausimas: Po užsakymo patvirtinimo į savo el. paštą negavau jokio pranešimo su užsakymo ir mokėjimo informacija ?

Atsakymas:  Dažniausiai pasitaikanti to priežastis - neteisingai, ar klaidingai įvestas jūsų el. pašto adresas. Jei taip nutiko susisiekite su mumis el. paštu ar telefonu nurodytais kontaktuose.