Garantija Topirankiai.lt

Garantija ir grąžinimas

Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų nusipirkus prekę, atidžiai perskaityti jos eksploatavimo instrukciją, garantinių įsipareigojimų ir nemokamo serviso aptarnavimo sąlygas.
Jei prekė nekokybiška:
Tuo atveju, jei nusipirkę prekę, pastebėjote, kad ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti tokią prekę mums per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo pristatymo Jums dienos. Tokiu atveju mes įsipareigojame netinkamos kokybės prekę nemokamai suremontuoti, pakeisti į kokybišką prekę, arba Jums grąžinti sumokėtus pinigus. Šiuo atveju prekių keitimą ir visas su keitimu susijusias išlaidas (siuntos paėmimas ir grąžinimas) apmoka mūsų įmonė.
Jeigu Jums nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, savybės ir pan.
Tuo atveju, jei Jums nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektacija, jūs turite per 14 dienų nuo pristatymo dienos, pateikti prašymą pakeisti prekę analogiška tinkama preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per 14 dienų (skaičiuojant nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos) grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę )
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo atskirai išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo formą, kurią rasite internetinės parduotuvės skyrelyje ''Klientų aptarnavimas''.

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą (pvz.: akumulaitoriai). Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuoti gamintojo aptarnavimo centrai ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą. Prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas.
Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 7-14 dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 30 dienų, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.
Gamintojai nesuteikia garantijos elektrinių įrankių angliniams šepetėliams, kitoms susidėvinčioms detalėms ir mechaniniams pažeidimams, kurie atsirado įrankio naudojimo metu dėl naudotojo neteisingo įrangos eksplotavimo ar neatsargumo (pvz. sulūžęs, įtrūkęs korpusas ir pan.) 
Atkreipiame dėmesį, kad:
visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Iškilus bet kokiems klausimas dėl prekių grąžinimo, ar garantinio aptarnavimo, prašome kreiptis el. paštu arba telefonu nurodytais kontaktuose.